4 Eylül 2011 Pazar

''3''

   Elini o ilk tuttugum günkü yumuşaklıgını sıcaklıgını hala hissedebiliyorum..düşündükçe içim titriyor..Ne kadar da mutlu olmuştum aslında seni tanıdıgıma  buz dağı gibi görünsem de ne kadar sıcak bi bağ kurmuştuk aslında aramızda...Hayatımdaki yerin  sanki benimle bütün bi parça...birey olarak yoksun ben olarak varsın benimlee...Bi çok şeyin ilkini seninle yaşadım ben en özel en önemli unutulmayacak her günümde sen yanımdaydın,sen tuttun elimi..Liseden mezun olurken sen yanımdaydın,ehliyet sınavıma sen götürdün,üniversite tercihlerimi seninle yaptım,okulumun ilk bir haftası ilk okul cocugu velisi gibi ben yalnız hissetmeyim diye sen götürüp getirdin bütün gün sınıfımın kapısında bekledin beni...En güzel tatillerimi seninle yaptım,araba kullanmayı sen öğrettin bana ...Her  önemli unutulmayacak anımda sen vardın yanımda...Bu yüzden hep hayatımda olacaksın sen,seninle olsam da olmasam da...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder