7 Eylül 2011 Çarşamba

Merhaba ben şizofren mıknatısı!

    Şizofren çeker gibiyim , nerde kafasında olmak istediği kişi,yer,yaşam tarzını kuran varsa gelip bana anlatıyo..Hayır bi de çok şey bildiğimi sürekli araştırdıgımı gezdiğimi vs de biliyorlar yani.Sürekli etrafımda ki arkadaşlarım şizofrenik muhabbetler içinde benimle.Evden hiç cıkmayan ben cok asosyalim eziğim falan diye ağlaşan hatun 2-3 gün sonra ben ingiltere'de  bi üniversiteye başvurdum ben cok başarılı sosyal bi insanım diye beni burslu aldılar diyor,sonra o üniversiteye gitmeme kararı alıyor (bak yine sesli güldüm) sonra tekrar aynı muhabbet.Tabi internetten başvuru yapıyo adam nerden anlamış senin sosyal oldugunu da burs vermiş 2günde ya :D neyse..yine bu ailemi bırakamam gidemem oralara falan diyo,ailesi bigün dünyanın en kötü ailesi bi gün biz bi arada cok eglenen modern bi aileyiz diyo , diğer hatunun teki her sokaga cıktımızda 15 maximum üstüne 15 milyon alıyo her yere aynı elbisesiyle gidiyo beni arayıp ''heheh bu sene arabamı da alcam gelir seni okuldan alırım,deniz manzaralı ev tutucak annemler bana söz verdi ayrı eve cıkıyorum'' diyo.Baya da beni  arayıp anlatıyolar bunları..biri izmir'de zırt bi üniv kazandı ''biliyosun ben bogaziçini kazanırdım da işte x sevgilim yüzünden calışamadım yoksa her türlü yani'' aptal başarı göster de konuş bana!!Diğer çocugun teki geçenlerde sevgilime LV çanta aldım kucucuk şeye 1.5 milyar verdm diyo,nerden aldın izmirde be diyorum  Forum bornova diyo!! (LAN FORUMDA LV SATANN YER YOK) bunu bozdum ama yok dedim forumda satan magaza debelendi var da var diye , ara sor sevgilimi aldım dedi ver arıcam dedim şimdi kız bana aldıklarnı milletemi anlatıyosun der bozulur dedi aratmadı !! sustum !!! Biri bi gün ağlar yol param yok,giycek kıyafet bulamıyorum okula diye içim parçalanır kıyafetlerimi paylaşırım 3-5 gün sonra eheheh parise taşınıyorum ben artık diye gelir!! biri 100 kilo hiç sevgilisi olmamış mekana cıkarız kızın biri cebime numarasını koymuş ben çöpe attık hiç ilgilenmedim der(lan mekan boştu yanımızda insan yoktu ki senin yanına ne ara kız yaklaştı telefonunu cebine koydu!)!! ohooooooo aklıma daha gelmeyen neler neler bide kısadan anlattım yani bunların böyle geniş detaylı halleri var ! Tamam herkes herşeye sahip olamaya bilir,ama safmıyım ben gelip bana zırvalıyosun bozamıyorum da hı he falan diyip geçiyorum,ayrıca niye ben bana ne ispatlamaya calısıyosunuz ki?? Bana götünden uydurdugun abuk sabuk hikayeleri anlattıgında gözümde daha mı yüceliceksin ? seni daha mı cok sevicem!? Ya yemin ederim tiksiniyorum artık bagıra bagıra bozasım geliyo yapamıyorummm!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder