3 Eylül 2011 Cumartesi

Ölür müsün!!?? Öldürür müsün!!!??

   Hep aynı şey oluyo en olmadık zamanlarda en olmayacak kişilerle karşılaşıyorum!!! Hep bakımlı havalı gezerim ama 365 günün 1 günü eah saç baş şöyle dagınık gezeyim aman bunlarla da cıkıvereyim dışarı derim ya yıllardır görmediğim ilk okul arkadaşımı,ya sevgilimin eski sevgilisini ya da benim kaşılaşmak isteyipde bi türlü karşılaşamadıgım kişiyi görürüm o iğrenç halimle!! Oturdugum mahallede cocukluk arkadaşlarım var cok yakındık eskiden ama hep ben onlara uzak havalı geldim nedendir bilmem ...maddi durumumuz onlara göre daha iyiydi benim ailem hep el üstünde tutardı beni bi dediğim iki olmazdı falan onlar tam mahalle kızıydı, ama o zamanlar ben bu farkı fark edemezdim bile bu yuzden farklı bi davranışımda yoktu!Onlar baya mahalle düğünlerinde kopmalara koşan tipler ben sevmem yani gitmiyorum suç mu???!!Sokaklarda kahkah bagıra bagıra gülüp erkeklere laf atabilen tipler ben sevmiyorum böyle şeyleri kızıyorum diye hep gözlerinde kötü oldumm..hey allahmm...neyse 7-8 senedir biz uzaklaştık birbirmizden mahalle kızları arkamdan vır vır konuşuyorlar tabi.. Ben özel bi üniv gidiyorum aralarından 2 si zar zor 2 yıllık universiteye gidiyor birisi evlendi diğeri nişanlı diğeri napıyo belli değil hala açık ögretimden liseyle debeleşiyorlar..Buna ramen ben yinede arkalarınadn konuşmuyorum etmiyorum arkadaşım yani mazimize saygım var kardeş yerine koydum ben onları!Bunlarn bıdı bıdı konuştugunu duyunca bende ee yeter tamam evet fark var arada kenar mahalle dilberleri hıh .. falan diye bi havalara girdim kendi çapımda takılıyorum gördüm mü sahte gülümseme falan az muhabbet by.. aralarında bi tanesi var bu mahalle dilberi cevresinin populer hatunu :) onlara göre en havalısı o .. benimde eskiden en yakınım olan şimdi en çekemeyenim..bunlar gelmiş bizim 3 yan apartmanımıza taşınmış...bende bugun zar zor kuaföre cıkaym dedim benim kaşa bıyıga pikniğe gelecekler yoksa.Güzelce giyindim falan ama üstümde bi sinir var sevgilimle zaten konuşmamışım bütün gün! ( aradı hiç açmadım :) ) çıktım kapıdan yuruyorum ev hizasında tamda dibimde okul duvarı var adamın biri cicek suluyo orda baktım şöyle bu hatun balkonda uzagıda seçemiyorm emin olamadım telefonumla oynuyo gibi yapıyorum havalı havalı yürüyorum derkennn foooooooşşşşşş!! adam sol yanımı kulagımın içine kadar ıslattı !! ciyaklamaya başladım ama ne dedim bilmiyorum! adamın ne gerizekalılıgı kaldı ne hayvanlıgı!! adam özüür diliyo ben halla bagrıyorum bi sesle irkildim!! ''ıslandın mı kız hihihi '' döndümm  benim mahalle dilberi annesi biri daha gülüyo! kızıda görmeyeli geçmiş bi seneyi!!  böylemi karşılaşmamız gerekiyodu gitti benm bütün hava tabi!! ''yeaaa evet mal herif allah blasını versin off!! ıslattı öldürcem simdi!!''  ''olsun kurursun eheheh ''  ''hıı neyseki kuaföre kadar gidiyorum yaa olmaz bişey artık... '' alllllahııııım neden yani hala sinirini atamadım olayın bak!! şimdi oturup günlerce güler kenar mahalle dilberleri!! Bu arada evime gelince de anneme söylenip anlatırken beni sulayan adamın yaşlı cok zavallı oldugunu ogrendim!! şimdi bi de vicdan azabı vuruyoooo!! Al tanrım beni 3-5 gün al :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder