8 Eylül 2011 Perşembe

Bendeki kafalar bambaşkaa

     Bazı dönemler (genellikle hastalandıgım,yada hastalanacagım zamanlar) sevgliminin beni sevmediğini başka kızlara ilgi duydugunu,baktıgını elimden kaçacagını hatta abartıp onun başka kızlarla sex yapmak isteyip arzuladıgını falan düsünüyorum.Nasıl pis bi duygu anlatamam! Aslında kendime güvenim çok fazldır sevgilimi başka kadına kaptırırm dusuncem de yoktur normalde ( megalomanlık falan değil yanlış olmasın :)) ) güzel ve ilgi çekici biri oldugumu biliyorum onun beni begendiğini ve daha bi çok artım oldugunu beni sevdiğini de biliyorum! ama işte noluyosa oluyo bazı dönemlerde yoldan geçen paçavra karıdan bile kıskanıyorum aklımda direk 2sini yataga sokuyorum falan!!Deliriyorum deliriyorum!! Beni istemiyo begenmiyo ben igrenç bişeymişim gibi hissediyorum güçsüzleşiyorum falan böyle ezik moda baglıyorum sen beni sevmiyomusun geyikleri dönüyo (ki bunu yaptıgımda götü mü kalkıyo noluyosa kabalaşıyo değişiyo falan!) ne söylese ne yapsa inanmıyorum yok bu beni aldatacak başka kızlara gidicek falan diye kuruyorum da kuruyorum,arabada benim koltuguma başka kız oturtuyorum kız kaşar kaşar gülüyo böyle güzel falan da değil benimki onun bacagını seviyo pis pis sırıtıyo !! ay neler neler...Bunun eski sevgilileri de cok paçoz cok varoş karılar dogruya dogru ben miladıyım!! Ya şuan o pis igrenç dönemdeyim işte !! Karşıma geçip elin varoş kaltagıyla bana kahkahalarla gülüp sex yapmaya gidicekler gibi geliyo!! Vallaha hiç affetmem cem garipoglu gibi dograrım ikisini de!! Tanrım geçsin şu pis kötü psikolojiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder