3 Eylül 2011 Cumartesi

Angry Bebelacc

    Dayanamadım yine yazayım dedim :) Sabahın 5:30'u konuşcak kimse yok kafam cok kötü. . .Bakıyorum blogum için temalara hepsi götüm bokum gibi :/ koycak fotoraf bulamadım ne anlatayım nerden başlayım onu da bilemedim :) şuan  sevgilimin eskiden açtıgı ama şifresini unuttugu faceine bakıyorum...fotoğraflar herkese acık hergün şikayet ediyoruz ama kapanmadı da bi türlü..o zamanlar hayatında ben yokmuşum fotoraflardaki arkadaşlarıyla da artık görüşmüyor zaten (hihihi) ama kötü hissettim kendimi bensiz zamanlarını görünce...hep benleymiş benle olması gerekiyormuş gibi hissettim :/ kapansa şu salak facei de rahatlasam...Düşündüm de cok seviyorum ben onu :(( ama o artık beni sevmiyo sanırım .. Ekim de 2.yılımız biticek biz 1.5 yıldır her gün bir aradayız o çok romantik beni hiç kırmayan hayallerin ötesinde herkesin takdir ettiği imrendiklerini açıkça belirttiği bir erkekti :( ben aksine ters kaba sevdiğimde bile pek belli edemeyen kaprisli bi hatundum (napalım çok güzelim,havalıym kaprisim çekilir yani :p) son 3 aydır ben yumuşadım ılımlı sıcak olmaya calısıyorum bu sefer benim prensim gitti yerine ağır sözler söyleyen beni her seferinde kıran hatta yanında söylenmeye oflamaya bile korktugum adam geldi !! ben ya ben!! ben kimseden çekinmeyen herşeye cırlayıp hep de haklı cıkan ben!! nasıl oldu hiç anlamıyorum düzelsin diye konuşuyorum ıııh :/ olmuyor......adamın içinden resmen canavar cıktı ..cok kırılıp inciniyorum...Karar verdim bu gün itibariyle bi kaç gün görüşmycez (gerçi o daha bunu bilmiyor :) )aslında böyle araları görüşmemeleri sevmem o zaman kontrolum dısında kalıyor merak ederim ama arıyamam da ben şimdi ,sevmediğim bişeyi yapar ben günlerce aylarca takarım kücücük şeyi iyice kötüye gider ilişki :/ ama yapabilecek bişey yok cok kırıcı bi söz kullandı bugun bana ..ondan hiç beklemediğim,tavrımı koymalıyım! Ouuuuf Kafamı angry birdsun 3 saattir geçemediğim aptal bölümüne takym en iyisiiiiiiiiiiiiiiiiii!! Kimse beni okumadıgı  için ben de  seni öpüyorum blogcuuuuuuuuummm :* :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder