8 Eylül 2011 Perşembe

Gel git kafalar!!

   Aşağıdaki yazıda yazdığım gibi şizofrenler beni buluyo,az önce bi şizofrenle telefonda konuştum yine resmen kendimi enerjisi alınmış hissediyorum böyle insanlarla muhattab olunca..Mal gibiyim şuan ağzımdan bişey cıkmasın diye telefonda kasıyorum kendimi falan resmen o kasmanın etkisindeyim hala...İzmir de bi mekan var genelde benim okulumun falan cogu orda takılıyo izmire göre mekan kaliteli bi yer bi gün ben bu (loser tavuk diyelim) loser tavugu o mekana götürdüm beraber oturduk falan hayatında ilk defa gidiyo tabi neyse olabilir.Sonra orası benim hep takıldıgım yer triplerine girmeye başlıcaktı başlatmadım cunku biliyorum gitmedi de bi daha zaten baya da pahalı geldi mekan ona.Neyse bu mekan yazın yazlık mekana yer açtı giriş gece beleş baktım bu dadanmış ama paralı yerlere gitmiyo tabi gündüz de gitmiyo :) allah allah diyorum içkiyede para vermez bu loser tavuk noldu da gidiyo , tabi bizde gidiyoruz mekana ama genellikle gündüzleri gecesi işte böyle beleşciler sardıgı için kalitesizleşiyo.Bugun telefonda konuşuyoruz surekli x mekana hergün gittiik hergün ordaydık hergünnn    şöyleydi böyleydii ''aay izmirde x mekana gidelim bilmem kimle ama yok onla gitmeyelim ordada herkes tanıyo artık beni'' lan salak o yazlık mekandakilerin hiç biri izmirdeki mekana gelmicek  o kadar samimi olmuşsun garsonlarla bari bunu da ögren! böyle bi triplerde konuşma anlatamam büyümüş bizim loser tavuk hadi tamam bişeyler yaşadın ögrendin de ben senin her halini biliyorm annem böyle bana ben ortam kızıyaaaam triplerini yapma bari :) mekanda calısan birine aşık olmuş adamlarla fotolar cekilmiş bişeyler anlatıyo bilmemkim bodyguard var işte biliyon mu dedi dedim ne bileyim ''aa koca tip işte görmedin mi hiç'' nasıl oldu anlamadım cıkıverdi agzımdan ''sevmiyorum ben öyle calısanlarla samimi olayım nerdn bileyim adını!'' dedim,bi bozuldu ona fark ettim .Tamam bizim de mekanda bi taşagımız var cok gittiğimiz yer gittikmi adamlar şurayı istiyoruz dediğimizde biri varsa bile yer boşaltıyo garsonlarla sevgilim selamlaşıyo ama ben hala bilmem yani adlarını yada kanka değiliz igrenç geliyo bana bodyguarda kadar gidip cıvımak artık,bi de şey tribinde ben cok gidiyorum bak ben en cok gidiyorum oraya tribinde bana ispatlıcam diye kıcını yırtıyo.Ama bunları anlattıkca resmen midem bulanıyo beraber gitsem ben bi daha gidemezmişim demek mekana utanırım cunku yanımdaki kişi mekanın calışanlarıyla laubali olsun gerçekten bununkisi de öyle böyle değil tecrübeyle sabit yani daha önce izmirde hep gittiğimiz artık evimiz olan başka bi mekan var garsonlarla mesafeli muhabbet sahibiylede azcık daha yakınız beraber gittik!! ne masamıza garson oturmadıgı kaldı ne sahibine abuk sabuk konuşmadıgı!! Yeminle yazarken bile şiştim zaten bi kıçından bi başından yazdım.Nasıl tepki vereceğimi bilemiyorum böyle olunca,Bi de ev olayı da bu loser tavugun du cayma sinyallerini veriyo ne ispatlamaya calışıyo bana ya anlayamadım haykırsam mı lan eziksin ezik hemde şizo ezikkkkkk diye :) o ev olayı da 3-5 güne yalan olur  bahane bulur cıkmamak için. Benim kücük loser tavugum benimle boy ölçüştürmek istiyorsan önce kendine kalite katmalısın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder